  • Data: 2005-06-01 06:27:26
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek Kos napisał(a):

    > Przyklad (podobny do twojego, ale ja twoich danych nie znam dokladnie wiec
    > cos tam sobie wymyslilem):
    > - okres rozliczeniowy od 30.04.2005 do 29.05.2005 (30.05.2005 pojawily sie
    > na koncie odsetki)
    > - konto zalozyles (napisales ze "pod koniec maja") np. 18.05.2005 (zakladam
    > ze przez internet)

    Konto aktywowałem dokładnie 30 kwietnia, czyli w sobotę około 16.00. Potem
    mamy niedzielę i długi weekend majowy. W tym miesiącu nie może się więc
    znaleźć na koncie żadna kasa choćbym stanął na rzęsach

    > A tak w ogole to wydaje mi sie, ze cos niedokladnie nas informujesz...

    Nie bardzo rozumiem....

    > - jezeli zalozyles konto "pod koniec maja" i przed koncem miesiaca juz
    > zdazyles cos wplacic to okres rozliczeniowy powinien ci sie konczyc
    > wczesniej niz 29go - widzi mi sie, ze zalozyles jednak wczesniej...

    Chodziło mi oczywiście "pod koniec kwietnia". Małe przeklawiaturowanie ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098