    From: Bony <m...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje - sorki - przydlugie :-(
    Date: Fri, 08 Feb 2002 09:56:44 +0100

    On Mon, 4 Feb 2002 23:25:35 +0100, "Krab" <k...@h...pl_________>
    wrote:

    >Z karty kredytowej lukasa tez bylem zadowolony do czasu ---- az za brak
    >zaplaty 1 grosza - przez czysta pomylke, policzono mi kilkadziesiat zlotych
    >oplaty

    Myslisz ze w innych bankach zaplacisz za cos podobnego duzo mniej?
    Banki zyja nie z klientow ktorzy regularnie splacaja zadluzenie na
    karcie ale z tych co zaciagaja kredyt - swiadomie lub nie. To wlasnie
    nakreca biznes karciany.

    >teraz wiem - ze nie przedluze juz karty kredytowej w lukasie - jestem gotow
    >zaplacic wiecej w innym banku - BO SIE DO LUKASA ZRAZILEM !! za kurewska
    >pazernosc !

    Uwazaj na okres wypowiedzenia umowy !!! Dla niektorych kart moze to
    byc nawet 45 dni roboczych przed uplywem waznosci karty

    POZDR