  • Data: 2002-02-08 14:52:34
    Temat: Re: Inteligo, kto traci kto zyskuje - sorki - przydlugie :-(
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak sie mylisz to nie miej pretensji do innych. po prostu zaplaciles za
    malo i
    > system Ci rypnal automatycznie oplate, a ty bys chcial zeby Ci moze w
    myslach
    > czytali?

    jesli nie widzisz roznicy pomiedzy 2 sytuacjami:
    a/ zadluzenie 1000 zl - splacono 999.99 - naliczono odsetek 50 zl
    b/ zadluzenie 1000 zl, splacono 0 zl - naliczono odsetek 50zl

    to nic cie juz nie przekona !!!!!!

    w city - naliczano mi wowczas kwote minimalna, nie pamietam - bylo to pare
    zl oraz odsetki od kwoty niezaplaconej
    w lukasie - naliczaja odsetki od calej kwoty zadluzenia - - tak jakby sie
    NIC nie zaplacilo
    to jest wlasnie roznica pomiedzy bankiem a lukasem