eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - potwierdzenie przelewuRe: Inteligo - potwierdzenie przelewu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - potwierdzenie przelewu
    Date: Tue, 21 May 2002 20:18:35 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 83
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@nat197.elsat.net.pl
    Message-ID: <ace31v$31i$1@news.onet.pl>
    References: <acd1as$bip$1@news.gazeta.pl> <acdlc2$984$1@news.onet.pl>
    <s...@a...home.ostrow.pl>
    <acdp5q$fus$2@news.onet.pl>
    <s...@a...home.ostrow.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat197.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1022005119 3122 217.98.242.197 (21 May 2002 18:18:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 May 2002 18:18:39 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:183452
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnaeksdu.2sa.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

    > To widac mamy odmienne zdanie. Byc moze jest to bank ktory ma pewien zasob
    > uslug odrozniajacych go od innych bankow, jednak najwazniejsze jest chyba
    > zaufanie do niego i swiadomosc ze bezpiecznie, bez jakis problemow,
    > stresow, oddzwonien do konsultanow swoje pieniazki tam lokuje.

    Ja właśnie mam taką świadomość.

    A ostatnio właśnie na mBank się nadziałem - ale tutaj zapraszam na forum
    mBanku.

    > W tym znaczeniu przekredy iz nastapilo:
    > - ukrywanie pewnych faktow

    To się nazywa język marketingu. :)

    > - niezbyt powaznie traktowanie klientow

    Nie zauważyłem.

    > - naprawde bezsensowna promocja "Krag Przyjaciol"

    Już zakończona. Teraz mBank odkupił konkurs. ;)))

    > W ogole nie chce mi sie rozpisywac na ten temat, i Ty jako stary bywalec
    > tej grupy (siegajac do archiwum) wiesz dobrze jaka wrzawe i ile bylo
    > postow zwiazanych z postepowanie banku Inteligo wobec klientow.
    > Nie neguje prawa do wprowadzenia oplat, lecz jak w jaki sposob zostaly
    > wprowadzone i przedstawione.

    Od razu stary bywalec. ;)

    Co do sposobu wprowadzania nowej TOiP - fakt - informacja ta była podana w
    sposób wyjątkowo ukryty - zgadzam się.
    Można jednak podać pewne argumenty obronne:
    - wprowadzono promocję
    - jeszcze w kwietniu informowano na stronach www.inteligo.pl o zakończeniu
    promocji. Tam już opisano DOKŁADNIE jakie opłaty i kogo będą dotyczyć. To
    było fair.
    Informację o zakończeniu promocji do www.inteligo.pl dodano 25.04.2002.

    > 2.mLinia informaowala mnie ze zanim ta niby "promocja " przestanie
    > obowiazywac to klienci w ODPOWIEDNIM WYPRZEDZENIEM zostanie o tym
    > poinformowani, zeby odpowiednio sie przygotowac.

    I zostali - info na www.inteligo było już 25.04.2002.

    > 3.W okresie kiedy pojawilo sie info odpowiednia kwota zostala przelana (6
    > maja)

    Info pojawiło się wcześniej.
    I gdybyś miał koniec okresu rozliczeniowego siódmego maja - to już tego dnia
    pobrano by opłatę - całkowiecie zgodnie z zasadami i fair-play.
    Pierwszą opłatę - za kartę.
    I drugą - "karę" za prowadzenie rachunku, jeśli średnie miesięczne saldo
    było mniejsze od 100 PLN w CAŁYM POPRZEDNIM OKRESIE MIESIĘCZNYM. Nie tylko
    od 6 maja, ale od poczatku danego okresu miesięcznego.

    > > Mimo usilnych trudów, nie zrozumiałem, o co w tej wypowiedzi chodzi.
    > > > Do ZUS można wysłać albo przelew jednorazowy, albo ustawić płatność.
    > > Każde z nich można odwołać, zanim zostanie wysłane, za pomocą
    konsultanta,
    > > podając kod z karty kodów.
    >
    > Problem wlasnie polega na tym ze niestety nie dalo sie odwolac z pomoca
    > konsultanta tejze operacji.

    Każdą operację można odwołać poprzez konsultanta, zanim wyjdzie ona z banku
    elixirem. MUSI SIĘ DAĆ.

    Opisz to dokładnie, bo pisałeś coś o zleceniu stałym, a ja nie widzę nawet
    zlecenia stałego do ZUS... Ciekawi mnie to, poproszę o dokładniejsze
    informacje.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1