eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo- problem z założeniem konta...Re: Inteligo- problem z założeniem konta...
  • Data: 2003-08-11 19:27:39
    Temat: Re: Inteligo- problem z założeniem konta...
    Od: Shield <s...@p...onet.usun.anty.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2003-08-11 20:43, Użytkownik pinezka napisał:
    > no i co się okazało?
    > że z proxy mi wczytuje ten formularz, więc już nic nie rozumiem co jest
    > takiego że normalnie nie chce... bo wydaje mi się że gdyby było cos nie tak
    > z zabezpieczeniami w przeglądarce to by nie wczytało też z proxy...
    > dziwna sprawa...


    To znaczy, ze zle skonfigurowane jest proxy. Polaczenia przez https
    powinny przechodzic jakby "bokiem". Sprobuj w ustawieniach proxy na
    swoim komputerze wylaczyc proxy dla https. Poza tym, jezeli Twoj ISP ma
    kilka zewnetrznych numerow IP, to wazne jest aby polaczenia z bankiem
    kierowane byly przez jedno ustawione na stale IP. Inaczej mozesz miec
    problem z obsluga seriwsu - co chwile (jak tylko Twoje pakiety wyjda z
    innego IP niz mialas przy logowaniu) bedzie Cie nekal, ze nastapilo
    przerwanie polaczenia i musisz zalogowac sie ponownie.

    Pzdr.
    Shield.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1