eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo- problem z założeniem konta...Re: Inteligo- problem z założeniem konta...
  • Data: 2003-08-11 19:36:09
    Temat: Re: Inteligo- problem z założeniem konta...
    Od: "Stefan" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Dnia 2003-08-11 20:43, Użytkownik pinezka napisał:
    > > no i co się okazało?
    > > że z proxy mi wczytuje ten formularz, więc już nic nie rozumiem co jest
    > > takiego że normalnie nie chce... bo wydaje mi się że gdyby było cos nie tak
    > > z zabezpieczeniami w przeglądarce to by nie wczytało też z proxy...
    > > dziwna sprawa...
    >
    >
    > To znaczy, ze zle skonfigurowane jest proxy. Polaczenia przez https
    > powinny przechodzic jakby "bokiem". Sprobuj w ustawieniach proxy na
    > swoim komputerze wylaczyc proxy dla https. Poza tym, jezeli Twoj ISP ma
    > kilka zewnetrznych numerow IP, to wazne jest aby polaczenia z bankiem
    > kierowane byly przez jedno ustawione na stale IP. Inaczej mozesz miec
    > problem z obsluga seriwsu - co chwile (jak tylko Twoje pakiety wyjda z
    > innego IP niz mialas przy logowaniu) bedzie Cie nekal, ze nastapilo
    > przerwanie polaczenia i musisz zalogowac sie ponownie.
    >
    > Pzdr.
    > Shield.
    > podejrzewam, że to zależy od obciążenia sieci. Wczoraj próbowałem zieciowi
    założyć konto i miałem te same objawy, a dzisiaj bez problemów
    pozdrawiam



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1