eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - pytaniaRe: Inteligo - pytania
  • Data: 2007-02-02 16:22:45
    Temat: Re: Inteligo - pytania
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    s...@o...pl napisał(a):

    > W czasie rozmowy tel. konsultant może Cię zamotać abyś podpisał jakieś tam
    > oświadczenie o odstąpieniu od umowy, im odesłał, a potem być może czeka Cię
    > niespodzianka w postaci jakieś prowizji (większość banków tak ma)

    Kombinujesz jak koń pod górkę.

    > Nie trzeba zastrzegać karty rozmawiając z konsultantem, wystarczy zablokować
    > kartę na www albo w darmowym telefonicznym serwisie transakcyjnym

    Pewnie, zwłaszcza w IVR uda ci się to zrobić...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1