  • 1. Data: 2007-02-02 12:24:09
    Temat: Inteligo - pytania
    Od: "ls" <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl>

    Czesc,
    Nosze sie z zalozeniem rachunku w Inteligo.
    Na razie zakladam na probe, wiec mam pytania:
    1) czy sa wymagane jakies cykliczne minimalne wplaty?
    2) czy obowiazkowe jest posiadanie karty debetowej, czy tez mozna jakos
    zaznaczyc, ze sie jej nie chce?
    3) zakladajac saldo > 100zl i brak karty - czy sa jakies dodatkowe
    miesieczne oplaty?
    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2007-02-02 12:29:37
    Temat: Re: Inteligo - pytania
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Czesc,
    > Nosze sie z zalozeniem rachunku w Inteligo.
    > Na razie zakladam na probe, wiec mam pytania:
    > 1) czy sa wymagane jakies cykliczne minimalne wplaty?
    nie

> [...]
    > zaznaczyc, ze sie jej nie chce?
    nie

    > 3) zakladajac saldo > 100zl i brak karty - czy sa jakies dodatkowe
    nie ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-02-02 12:35:47
    Od: "ls" <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik RobertS napisal(a):
    > nie

    "nie" na pierwsza, czy na druga czesc pytania? ;)
    BTW, dzieki za szybka odpowiedz
    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2007-02-02 12:58:51
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    ls napisał(a):

    > "nie" na pierwsza, czy na druga czesc pytania? ;)
    > BTW, dzieki za szybka odpowiedz

    karta debetowa NIE jest obowiązkowa

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2007-02-02 13:37:10
    Od: "ls" <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik RobertS napisal(a):
    > karta debetowa NIE jest obowiązkowa

    Dzieki za pomoc!
    W formularzu, niestety, trzeba zaznaczyc wybor karty, ale bede walczyl...
    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2007-02-02 13:43:51
    Od: "Marcin " <a...@g...pl>

    ls <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl> napisał(a):

    > Dzieki za pomoc!
    > W formularzu, niestety, trzeba zaznaczyc wybor karty, ale bede walczyl...

    Poprostu nie aktywuj karty to wtedy nic nie zapłacisz.

    O ile się nie myle jak nie dokonasz zadnej transakcji karta to tez nic nie
    zapłacisz

  • 7. Data: 2007-02-02 13:45:05
    Od: "ls" <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik Marcin napisal(a):
    > Poprostu nie aktywuj karty to wtedy nic nie zapłacisz.
    > O ile się nie myle jak nie dokonasz zadnej transakcji karta to tez nic
    > nie zapłacisz

    O widzisz, o to mi wlasnie chodzilo :)
    Dzieki!
    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2007-02-02 15:30:27
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:epveui$n2t$1@srv.cyf-kr.edu.pl, *ls* wrote:

    > O widzisz, o to mi wlasnie chodzilo :)
    > Dzieki!

    Nie, to nie tyle trzeba nie aktywowac ile w czasie pierwszej rozmowy
    telefonicznej po jej otrzymaniu ja zablokowac i powiedziec ze sie nie chce
    jej posiadac.
    Bo inaczej mimo ze nie aktywna to i tak beda za nia liczyc - sprawdzilem :]

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 9. Data: 2007-02-02 15:58:14
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > jej posiadac.
    > Bo inaczej mimo ze nie aktywna to i tak beda za nia liczyc - sprawdzilem :]

    W czasie rozmowy tel. konsultant może Cię zamotać abyś podpisał jakieś tam
    oświadczenie o odstąpieniu od umowy, im odesłał, a potem być może czeka Cię
    niespodzianka w postaci jakieś prowizji (większość banków tak ma)

    Nie trzeba zastrzegać karty rozmawiając z konsultantem, wystarczy zablokować
    kartę na www albo w darmowym telefonicznym serwisie transakcyjnym

    pozdr
    Aleksander

  • 10. Data: 2007-02-02 16:22:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    s...@o...pl napisał(a):

    > W czasie rozmowy tel. konsultant może Cię zamotać abyś podpisał jakieś tam
    > oświadczenie o odstąpieniu od umowy, im odesłał, a potem być może czeka Cię
    > niespodzianka w postaci jakieś prowizji (większość banków tak ma)

    Kombinujesz jak koń pod górkę.

    > Nie trzeba zastrzegać karty rozmawiając z konsultantem, wystarczy zablokować
    > kartę na www albo w darmowym telefonicznym serwisie transakcyjnym

    Pewnie, zwłaszcza w IVR uda ci się to zrobić...