  • Data: 2005-05-15 16:29:12
    Temat: Re: Inteligo rozpoczęłó korekty
    Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Cielecki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4285bbe7@news.vogel.pl...
    > ale zachowanie banku trochę nieładne. Ktoś tu pisał, że miał niezgodność
    > rzędu 1k PLN. Na jego miejscu już bym się wkurzył.

    dzwonie juz do nich codziennie i nic sobie nie robią z tego....
    wiedzą, że kwoty są źle zaksięgowane (w treści operacji są dobre kwoty), ale
    czekają na jakieś rozliczenie
    niestety moim kosztem....
    już zamówiłem formularz zamknięcia rachunku.... bo od 29.04 do dziś i tak byłem
    cierpliwy....
    na szczęście mam środki do życia, ale co byłoby w przypadku osoby, dla której
    1000 zł to cała wypłata ???