  • Data: 2005-05-15 17:02:41
    Temat: Re: Inteligo rozpoczęłó korekty
    Od: mlody_book <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "Łukasz Cielecki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dzwonie juz do nich codziennie i nic sobie nie robią z tego....
    > wiedzą, że kwoty są źle zaksięgowane (w treści operacji są dobre kwoty), ale
    > czekają na jakieś rozliczenie
    > niestety moim kosztem....

    Twoje zdenerwowanie na pewno jest uzasadnione i zrozumiałe (jak to się
    stało, że ja w tych dwóch dniach nie używałem karty, przecież robię to
    prawie codziennie??), tylko zastanawiam się czy właściwie ukierunkowane
    - moim zdaniem wina leży po stronie VISA, ponieważ dotknęła różnych
    zupełnie nie związanych ze sobą banków w tym samym czasie. Niezgodność
    rzędu 1k PLN nie mogła dotknąć osoby, ktora stara się wyżyć z takiej
    sumy miesięcznie, bo te błędy to był ułamek procenta kwoty transakcji.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)