eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowyRe: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!news.ipartners.pl
    !news.elsat.net.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Date: Tue, 29 Mar 2005 14:59:50 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 27
    Message-ID: <d2bjg5$eph$1@news.elsat.net.pl>
    References: <d2baan$m78$1@news.dialog.net.pl> <d2bd1k$e52$1@news.elsat.net.pl>
    <d2be7d$p7v$1@news.dialog.net.pl> <d2bgo1$egq$1@news.elsat.net.pl>
    <d2bipc$t8i$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1112101190 15153 217.173.163.135 (29 Mar 2005 12:59:50
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Mar 2005 12:59:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <d2bipc$t8i$1@news.dialog.net.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0512-2, 2005-03-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:341924
    [ ukryj nagłówki ]

    Szymon napisał(a):

    > Tylko w tym, iż uznałem - teraz widzę, iż błędnie - że w momencie
    > dostarczenia blokują konta. Niedawno w mBanku wysyłałem umowe dot. kart. W
    > momencie, gdy mogłem zamówić kartę = umowa dotarła. Innej osobie pomagałem
    > zakładać konto. W momencie, gdy może robić przelewy = umowa dotarła. Na
    > zasadzie analogii porównałem Inteligo go mBanku. Mój błąd, przyznaję.
    > Rozbestwiłem się korzystając z lepszych produktów.

    Chwila, bo chyba troszkę Ci się wartości poodwracały.

    Jeżeli w okresie wypowiedzenia możesz się zalogować na konto to chyba
    LEPIEJ, niż kanały byłyby niepotrzebnie blokowane. Wtedy byłoby 20 razy
    więcej osób z pretensjami: dlaczego kanały są blokowane (zresztą
    dokładnie tak własnie było).

    > Oczywiście nie, dlatego wolę by był jeden niż wiele. Z drugiej strony tylko
    > wysokie saldo pozwala na względnie wysoki % w Inteligo.

    Cóż, inteligo nie jest skarbonką, tylko RORem i tak należy je traktować.

    > Bank wtedy przerzuci winę na mnie - przecież informowali, że nie doszło. A
    > tak - wolę bazować na dokumentach, które posiadam, a nie na info z linii,
    > ktorego nie mogę udowodnić.

    Mam niejasne wrażenie, że powinieneś korzystać z usług banku
    marmurowego, gdzie wszystkiego dokonuje się "na papier".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1