eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowyRe: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Data: 2005-03-29 12:59:50
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Szymon napisał(a):

    > Tylko w tym, iż uznałem - teraz widzę, iż błędnie - że w momencie
    > dostarczenia blokują konta. Niedawno w mBanku wysyłałem umowe dot. kart. W
    > momencie, gdy mogłem zamówić kartę = umowa dotarła. Innej osobie pomagałem
    > zakładać konto. W momencie, gdy może robić przelewy = umowa dotarła. Na
    > zasadzie analogii porównałem Inteligo go mBanku. Mój błąd, przyznaję.
    > Rozbestwiłem się korzystając z lepszych produktów.

    Chwila, bo chyba troszkę Ci się wartości poodwracały.

    Jeżeli w okresie wypowiedzenia możesz się zalogować na konto to chyba
    LEPIEJ, niż kanały byłyby niepotrzebnie blokowane. Wtedy byłoby 20 razy
    więcej osób z pretensjami: dlaczego kanały są blokowane (zresztą
    dokładnie tak własnie było).

    > Oczywiście nie, dlatego wolę by był jeden niż wiele. Z drugiej strony tylko
    > wysokie saldo pozwala na względnie wysoki % w Inteligo.

    Cóż, inteligo nie jest skarbonką, tylko RORem i tak należy je traktować.

    > Bank wtedy przerzuci winę na mnie - przecież informowali, że nie doszło. A
    > tak - wolę bazować na dokumentach, które posiadam, a nie na info z linii,
    > ktorego nie mogę udowodnić.

    Mam niejasne wrażenie, że powinieneś korzystać z usług banku
    marmurowego, gdzie wszystkiego dokonuje się "na papier".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1