eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowyRe: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Data: 2005-03-29 16:48:54
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Złóż reklamację na poczcie. Serio.

    Nie widzę błędu poczty. Raczej dziwne, że Inteligo wysyła mi na email
    wyciągi z konta, a na ten sam email nie chce udzielić informacji dot.
    zamknięcia rachunku. Skoro nie są pewni, do kogo ów email należy, to
    dlaczego wysyłają wyciągi? A jeśli domniemują, że jednak jest mój - dlaczego
    nie chcą podać informacji o zamknięciu? :-)))

    > > --
    > >
    > > pozdrawiam
    > > Szymon
    > >
    > >
    > >
    > I skonfiguruj sobie czytinik.

    Cóż złego jest w moim czytiniku?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1