eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowyRe: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.elsat.net.pl!not-for
    -mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Date: Thu, 31 Mar 2005 10:12:31 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 16
    Message-ID: <d2gbdc$tq9$1@news.elsat.net.pl>
    References: <d2baan$m78$1@news.dialog.net.pl> <d2bd1k$e52$1@news.elsat.net.pl>
    <d2be7d$p7v$1@news.dialog.net.pl> <d...@b...kjonca.bogus>
    <d2bfkr$qjr$1@news.dialog.net.pl> <d2bgov$ag8$1@inews.gazeta.pl>
    <d2biba$ssb$1@news.dialog.net.pl> <d2bkv0$39j$1@inews.gazeta.pl>
    <d2bmda$oo$1@news.dialog.net.pl> <d2e7er$ma$1@inews.gazeta.pl>
    <d2e8rk$cau$1@nemesis.news.tpi.pl> <d2ecgl$ngb$1@news.elsat.net.pl>
    <d2g6ni$8tc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1112256750 30537 217.173.163.135 (31 Mar 2005 08:12:30
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Mar 2005 08:12:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <d2g6ni$8tc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0513-1, 2005-03-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:342199
    [ ukryj nagłówki ]

    VigoX napisał(a):

    > chodzilo mi o numer 0800121121
    > po wybraniu numeru od razu zglasza sie konsultant i mozna nawijac.
    > Logowanie.. pewnie jest , ale ja tego nie robilem bo pogubilem wszytkie
    > karty,.

    Mam wrażenie, że mówisz o 0801121121. Na linii dla klientów 0800121121
    *jest* IVR, który prosi po kolei o identyfikator, telekod a później
    wpuszcza klienta do głównego menu.

    A jeśli chodzi o IVR, to jest to bardzo fajna sprawa, pod jednym
    warunkiem: jeżeli jest on skonstruowany dobrze.
    Jeżeli źle - to faktycznie może utrudnić skorzystanie z obsługi osobom
    niezaawansowanym. Niestety wiele IVRów jest źle przemyślanych. Na
    szczęście inteligo do nich nie należy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1