  • Data: 2003-04-10 19:23:28
    Temat: Re: Inteligo spam
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <1...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Shield" <s...@N...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:b74fot$2a7$1@walker.pcmedia.com.pl...

    > Czemu sie tak denerwujesz?

    Napisałem już wcześniej, gówno mnie obchodzą pralki i loty z Orbisu i
    software informatyka z Inteligo do rozliczeń PIT.

    >Doczytaj do konca:

    > "W związku z wejściem w życie ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
    > usług drogą elektroniczną (Dz.U.02.144.1204), informujemy, że w każdej
    > chwili możesz odwołać wyrażoną zgodę. W tym celu skontaktuj się
    > z naszym konsultantem pod numerem telefonu 0 800 121 121
    > lub (81) 53 56789."
    >
    > i odwolaj swoja zgode.

    Doczytałem i nie chcę odwoływać zgody, potrzebuję informacji o obniżkach
    oprocentowania, stanie konta i reszcie spraw związanych z bankiem (!).

    --

    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl