eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - telefon o zablokowaniu kartyRe: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
  • Data: 2006-04-24 19:09:37
    Temat: Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Od: " - Robert -" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

    > " - Robert -" <r...@g...pl> writes:
    >
    > > Przy kazdym logowaniu sie do systemu lub dzwonienia do banku pani prosi o 3
    > > cyfry z PIN (losowo wg wskazania systemu) oraz 3 znaki z hasla.
    >
    > Tylko ze to jest w porzadku gdy sam dzwonisz do banku, a nie gdy *ktos*
    > dzwoni do Ciebie.

    Tak jest jak dzwonisz. Napisalem powyzej, ze jezeli bank zadzwoni do Ciebie to
    laczy z systemem autoryzacji IVR i wracasz z powrotem do konsultanta, ktory do
    Ciebie dzwonil. Masz rowniez opcje rozlaczenia sie i zadzwonienia do banku
    samodzielnie.

    --
    Pozdrawiam,

    Robert

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1