eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - telefon o zablokowaniu karty › Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
  • Data: 2006-04-24 19:10:40
    Temat: Re: Inteligo - telefon o zablokowaniu karty
    Od: " - Robert -" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > - Robert - <r...@g...pl> wrote:
    >
    > > Najwieksza dla mnie wada zarowno Inteligo jak i Multi jest koniecznosc
    > > podawania pelnego ID wraz z pelnym haslem.
    >
    > Jak rozumiem chodzi Ci o telekod?
    > Mi się jeszcze nigdy nie zdarzyło podawać pełnego w Multi.
    > (pomijając to że się zawsze autoryzuję, bo to ja dzwonię)

    Zle sie wyrazilem. Chodzilo mi o podanie pelnego hasla przy logowaniu sie
    przez www.

    --
    Pozdrawiam,

    Robert


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1