  • Data: 2002-06-07 14:38:30
    Temat: Re: Inteligo - zabierajcie pienišdze póki jeszcze się da
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AMRA <a...@a...com> wrote:
    > wej?cia

    > No dobrze, ale co to jego, jako klienta moze obchodzic.
    niestety zyjemy w polsce i nie ma idelanego podlaczenia tak zeby
    wszystkim bylo dobrze, jesli zmienia prividera to beda sie skarzyc
    uzytkownicy z innych miejsc polski i tak mozna sie przepinac co tydzien

    dopuki nie bedziemy mieli w Polsce pozadej szybkiej sieci szkieletowej
    z wieloma szybkimi bramkami miedzy opeartorami to ta sytyacja bedzie trwac.

    > JEsli sa glosy z kraju, ze polaczenie do Inteligo jest do dupy, to powinni
    > to zmienic i juz, an ie kazac klientowi partzec na topologie...
    > Ja nie narzekam i mam ok, ale tutaj wina banku jest bezsporna - jesli komus
    > Inteligo dziala do d.. a jednoczesnie inne e-banki chodza..

    wiana lezy po stronie ISP a posrednio naszego panstwa ktore nam
    zafundowalo monopol TPSA ktora wzystkimi silami utrudnia rozwoj
    tego rynku.

    myslisz ze polacznie na ktore zmienia bedzie niezawodne? z tego
    co obserwuje to kazdy ISP ma czasami problemy techniczne, nawet trwajace
    okolo tygodnia chociaz POLPAK jest rekordzista.

    DA_none