  • Data: 2002-06-07 12:59:51
    Temat: Re: Inteligo - zabierajcie pieniądze póki jeszcze się da
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy masz pojęcie o topologii polskiej sieci? Sprawdź, jakie ma
    > wejścia do Internetu Inteligo, a jakie mBank czy BPH. Nie twierdzę,
    > że nie możesz mieć racji, postuluję tylko, żeby sprawdzić inne
    > możliwości, zanim się zacznie wyklinać bank od najgorszych.

    Jezeli ja - po miesiacach uzerania sie z polaczeniami, zlozylem do nich
    oficjalna reklamacje (chyba pierwsza tego typu - zareklamowalem Internet
    :-), a dostalem odpowiedz typu "pocaluj nas w stosowne miejsce", to po
    prostu poszedlem sobie gdzie indziej. Fakt, ze dopomogla mi w tym slynna
    decyzja zarzadu, "w celu lepszej wspolpracy podwyzszamy oplaty"

    M.