  • From: "BAH" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Date: Sun, 10 Feb 2002 02:39:43 +0100

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    news:a449o0$3lh$2@news.onet.pl...

    > A osobiście przypuszczam, że w takim wypadku nie będzie "forwardowany"
    każdy
    > przelew z osobna, a bank poczeka do końca okresu wypoiwedzenia i dopiero
    > wtedy przeleje komplet uznań. Ale to tylko moje przypuszczenia...

    Kodeks cywilny
    Art. 728.
    § 1. Bank obowiązany jest przy każdej zmianie stanu rachunku bankowego
    przesyłać jego posiadaczowi wyciąg z rachunku z ustaleniem salda.

    > Masz przez konsultanta. Po przelaniu środków z rachunku, rachunek jest
    > niewidoczny spod www. A to rozliczenie dzieje się z reguły wcześniej...

    Ciągle piszesz o tym że Klient zaakceptował regulamin.
    Bank też go zaakceptował a robi (?) jak mu wygodniej.

    Jesli jest napisane w regulaminie, że ma przelać po okresie wypowiedzenie,
    to ma to zrobić po okresie wypowiedzenia a nie kiedy mu pasuje.
    Okres rozliczeniowy nie ma tu nic do rzeczy.
    Klient ma prawo( przez ostatnie 30 dni) korzystac np. z lepszego
    oprocentowania i należnych odsetek.
    Jesli prawdą jest, że bank robi przelew wcześniej, to łamie regulamin
    a ponadto naraża klienta na to że zapłaci prowizję (0,99) więcej niż raz.

    Jeśli Klient chce wcześniejszego przelewania,
    to może to zrobić sam zanim wyśle ów polecony
    zamykający konto.

    BAH