  • Data: 2002-02-10 12:40:16
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:3c65cf60$1@news.vogel.pl...

    > Kodeks cywilny
    > Art. 728.
    > § 1. Bank obowiązany jest przy każdej zmianie stanu rachunku bankowego
    > przesyłać jego posiadaczowi wyciąg z rachunku z ustaleniem salda.

    Sadzę, że wyciągi będą dochodzić aż do dania rozwiązania umowy...

    > Ciągle piszesz o tym że Klient zaakceptował regulamin.
    > Bank też go zaakceptował a robi (?) jak mu wygodniej.

    Ja tylko piszę o tej blokadzie serwisów WWW i TEL. Zastrzegli to w
    regulaminie - widać taki jest system. Konsultant jest do Twojej dyspozycji
    aż do dnia rozwiązania umowy - do tego czasu rachunek działa i konsultant
    musi Ci powiedzieć wszystko.

    > Jesli jest napisane w regulaminie, że ma przelać po okresie wypowiedzenie,
    > to ma to zrobić po okresie wypowiedzenia a nie kiedy mu pasuje.
    > Okres rozliczeniowy nie ma tu nic do rzeczy.
    > Klient ma prawo( przez ostatnie 30 dni) korzystac np. z lepszego
    > oprocentowania i należnych odsetek.
    > Jesli prawdą jest, że bank robi przelew wcześniej, to łamie regulamin
    > a ponadto naraża klienta na to że zapłaci prowizję (0,99) więcej niż raz.
    >
    > Jeśli Klient chce wcześniejszego przelewania,
    > to może to zrobić sam zanim wyśle ów polecony
    > zamykający konto.

    Ależ ja się zgadzam w całej rozciągłości z KAŻDYM Twoim słowem, które
    napisałeś powyżej! I napisałem już w tej sprawie do inteligo, gdyż uważam,
    że po to jest regulamin i procedury, aby ich przestrzegać...

    Zresztą, jakbyś mnie uważnie czytał, to w innym wątku strasznie mi się taka
    praktyka nie spodobała... :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara