eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - zamkniecie rachunkuRe: Inteligo - zamkniecie rachunku
  • Data: 2002-02-09 23:01:00
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:joq96ugnr0mlc9klolesqtlg51g2un5pa3@4ax.com...

    > >Nie "nie masz głównego". Rachunek jest, ale nie jest on do Cieie
    dostępny.
    > >Przestanie istnieć po trzydziestu dniach wypowiedzenia.
    > >Reszta rachunków też nie powinna być dla Ciebie widoczna...
    >
    > A czemu? Wg mnie powinna. Właśnie po to, żeby widzieć, czy coś nie
    > wpłynęło, żeby mieć dostęp do historii itp. To tak jak z

    Zaakceptowałeś regulamin, który to określa - określa blokadę dostępu do
    rachunku w okresie wypowiedzenia. Takie akurat są to procedury - gdzie
    indziej nie blokują, tutaj blokują częściowo, ale piszą, że po prostu
    blokują.

    Wszystkich informacji o koncie możesz się dowiedzieć u konsultanta pod
    0800121121, spod www widoczne są tylko nietktóre rachunki, [te, na których
    jeszcze coś "wisi", np. odsetki].

    > >W przypadku zamknięcia całego konta, kwoty nie są przelewane na rachunek
    > >główny, ale wędrują na numer rachunku podany w dyspozycji zamknięcia.
    >
    > A to bez sensu! Każdy osobno? A kto za to płaci? Bo jeśli ja, to

    Nie, nie o to mi chodziło. Nie wiem jak, ale komplet środków wychodzi z
    banku jednym płatnym przelewem... Być może dokładnie przed tąoperacją
    następuje wewnętrzny przelew na rachunek główny.

    > wystarczy, że złośliwy kolega pośle mi kilka(dziesiąt) testowych
    > przelewów QuickMonejem o wartości 1gr, a ja za każdy zapłacę 0,99? Wg

    A popatrz tak. Wypowiadasz umowę, dostęp jest blokowany, po kilku dniach
    [zwykle po końcu danego okresu rozliczeniowego], środki są od racu
    przelewane. Wtedy takie przelewy po 1 grosz, nie będą przelane, bo nie
    pokryłyby opłaty za przelew.

    A osobiście przypuszczam, że w takim wypadku nie będzie "forwardowany" każdy
    przelew z osobna, a bank poczeka do końca okresu wypoiwedzenia i dopiero
    wtedy przeleje komplet uznań. Ale to tylko moje przypuszczenia...

    > mnie środki powinny być zbierane na moim rachunku i w dniu zamknięcia
    > przelane na wskazany numer. A do tego dnia powinienem mieć wgląd w
    > rachunek.

    Masz przez konsultanta. Po przelaniu środków z rachunku, rachunek jest
    niewidoczny spod www. A to rozliczenie dzieje się z reguły wcześniej...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1