eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - zamkniecie rachunkuRe: Inteligo - zamkniecie rachunku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - zamkniecie rachunku
    Date: Sun, 10 Feb 2002 13:40:16 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 44
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@qb172.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <a45pp1$5l7$1@news.onet.pl>
    References: <a3uqa8$4ji$1@news.tpi.pl> <a40hp6$603$1@news.onet.pl>
    <a40irr$65j$1@news.tpi.pl> <a40joi$9h5$1@news.onet.pl>
    <a40ksp$1j$1@news.tpi.pl> <a40ma9$dv5$1@news.onet.pl>
    <j...@4...com> <a449o0$3lh$2@news.onet.pl>
    <3c65cf60$1@news.vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: qb172.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1013344865 5799 217.99.80.172 (10 Feb 2002 12:41:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Feb 2002 12:41:05 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:162005
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:3c65cf60$1@news.vogel.pl...

    > Kodeks cywilny
    > Art. 728.
    > § 1. Bank obowiązany jest przy każdej zmianie stanu rachunku bankowego
    > przesyłać jego posiadaczowi wyciąg z rachunku z ustaleniem salda.

    Sadzę, że wyciągi będą dochodzić aż do dania rozwiązania umowy...

    > Ciągle piszesz o tym że Klient zaakceptował regulamin.
    > Bank też go zaakceptował a robi (?) jak mu wygodniej.

    Ja tylko piszę o tej blokadzie serwisów WWW i TEL. Zastrzegli to w
    regulaminie - widać taki jest system. Konsultant jest do Twojej dyspozycji
    aż do dnia rozwiązania umowy - do tego czasu rachunek działa i konsultant
    musi Ci powiedzieć wszystko.

    > Jesli jest napisane w regulaminie, że ma przelać po okresie wypowiedzenie,
    > to ma to zrobić po okresie wypowiedzenia a nie kiedy mu pasuje.
    > Okres rozliczeniowy nie ma tu nic do rzeczy.
    > Klient ma prawo( przez ostatnie 30 dni) korzystac np. z lepszego
    > oprocentowania i należnych odsetek.
    > Jesli prawdą jest, że bank robi przelew wcześniej, to łamie regulamin
    > a ponadto naraża klienta na to że zapłaci prowizję (0,99) więcej niż raz.
    >
    > Jeśli Klient chce wcześniejszego przelewania,
    > to może to zrobić sam zanim wyśle ów polecony
    > zamykający konto.

    Ależ ja się zgadzam w całej rozciągłości z KAŻDYM Twoim słowem, które
    napisałeś powyżej! I napisałem już w tej sprawie do inteligo, gdyż uważam,
    że po to jest regulamin i procedury, aby ich przestrzegać...

    Zresztą, jakbyś mnie uważnie czytał, to w innym wątku strasznie mi się taka
    praktyka nie spodobała... :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1