  • Data: 2003-03-19 09:45:54
    Temat: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojtek Piecek napisał:

    > Dlatego wole ror do ktorego nie musze doplacac - w przypadku inteligo
    > placisz prawie za wszystko.

    Place, bo to kosztuje. Dlaczego ktos ma mi cos dawac za darmo? No chyba
    ze przy okazji zarabia na czyms innym, to mozna pojsc na jakas wymiane.
    Czasy rozdawania sie koncza, chociaz patrzac na to co wyprawiaja
    komuchy, to chyba wracamy do realnego socjalizmu :-(((, co pewnie wielu
    amatorow darmochy ucieszy. :-P

    Inteligo jest OK, bo ma bardzo przyzwoita i sensownie bezpieczna obsluge
    przez Inet, VE ktora mozna placic w Inecie, obsluge przez SMSy i do tego
    obsluge przez telefon - aplikacja SIM toolkitowa na kartach Plusa. A
    oplaty mnie wala. Stac mnie.

    Bartol