    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Date: Wed, 19 Mar 2003 11:25:58 +0100

    Użytkownik Wojtek Piecek napisał:

    > Nie mam internetu. Tylko tego. Mam za to wyplaty w kazdym bankomacie
    > za 1zl.

    Cos za cos.

    > Powiedz mi co takiego ma inteligo, bez czego nie mozna zyc?

    To nie jest tak, ze bez czegos nie mozna zyc. Moim zdaniem bez sensu
    jest zmienianie banku, bo obnizyli oprocentowanie rora. Wszyscy
    obnizaja, bo stopy spadaja. To normalne. Ale mamy tu wielkie halo, bo
    inteligo ciachnelo stopy. To mnie smieszy.

    Bank warto zmieniac, gdy ma sie w nim bardzo duza kase, przy ktorej
    zmiana oprocentowania powoduje ze sie rocznie traci kilka/kilkadziesiat
    tysiecy zl, a nie 48,50.

    Bartol.