    From: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo zmiana %% ;)
    Date: Thu, 20 Mar 2003 18:51:41 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@217.153.49.154

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał:

    > Na komunistyczny sposob liczenia kosztow przelewow przez niektorych
    > dyskutantow nic nie poradze.Najpierw sie dobrze zastanow, bo piszesz
    > bzdury. Zebys sie nie zgubil: sam koszt przelewu, to nie wszystko.

    Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem ;P
    Oczywiscie, ze za przelew mozna wziac rownie dobrze 100zl, bo jesli strony w
    umowie sie zgodza to OK. Tylko po co płacic za cos co mozna miec w WIELU bankach
    za free (albo w cenie konta) ? Płatne przelewy przez inet byly ok jeszcze 2-3
    lata temu, a teraz juz nie. Nawet e-pko ma bezplatne przelewy !!!

    > A tak na marginesie. Niby dlaczego broniac Inteligo jestem be, glupi,
    > nienormalny, wytresowany, itd.?

    Ty chyba jakis delikatny jestes ;P Juz Ci Wojtek napisał zebys nie brał tego do
    siebie, bo nikt nie zamierza (i nie atakuje) Ciebie personalnie !!! Ja rowniez
    nie mialem takiego zamiaru, choc widzac to co napisales ponizej, to ...

    > Bo nie pasuje do stada, ktore pluje?
    > Puknijcie sie w glowe koledzy.

    To juz przeginasz. Nie bede sie zniżał do tego poziomu.