eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Inteligo] zmiana adresu e-mail a wyciagiRe: [Inteligo] zmiana adresu e-mail a wyciagi
  • Data: 2003-06-02 21:43:12
    Temat: Re: [Inteligo] zmiana adresu e-mail a wyciagi
    Od: "badam" <b...@p...WYTNIJTO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > Nie wiem czy juz o tym bylo - nie doszukalem sie w archiwum.
    >
    > Sytuacja jest nastepujaca:
    > Zmiana adresu e-mail skutkuje jedynie dla konta indywidualnego.
    > Wyciagi z konta firmowego dalej przesylane sa na stary adres e-mail.
    >
    > 1. Nigdzie nie ma informacji o tym, ze adresy te ustawia sie osobno.
    > 2. W serwisie Internetowym ("Moje dane") w ktorym widoczny jest tylko
    > jeden aktualny adres e-mail (ten do konta indywidualnego). Wprowadza
    > to uzytkownika w blad.
    >

    Przerabiałem dokładnie to samo.
    Poprosiłem operatora o zmianę adresu e-mail dla konta firmowego i
    prywatnego, po następnej kolejce wyciągów okazało się że zmienił się tylko
    dla prywatnego.
    Na osłodę moge powiedzieć, że po interwencji (słuchali chyba nagrań )))
    nadesłali na nowy adres zaginiony wyciąg z konta firmowego i oczywiscie bez
    opłat.

    Zasługuje to na miano niedoróbki, podobnie jak niemożność zamówienia serwisu
    SMS tylko dla rachunku firmowego (jak ktos posiada również inne konta).

    badam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1