eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - zwrot kasy na kart a regulamin VISARe: Inteligo - zwrot kasy na kart a regulamin VISA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.internetia.pl!skynet.be!skynet.be!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed0
    1.sul.t-online.de!t-online.de!195.34.132.49.MISMATCH!newsfeed01.chello.at!news.
    chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <q...@4...com>
    Subject: Re: Inteligo - zwrot kasy na kart a regulamin VISA
    Lines: 22
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Message-ID: <6J4sa.114208$v62.1163714@news.chello.at>
    Date: Thu, 01 May 2003 08:16:02 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.32.23
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1051776962 62.179.32.23 (Thu, 01 May 2003 10:16:02 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Thu, 01 May 2003 10:16:02 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:239148
    [ ukryj nagłówki ]

    "_al3x" <x...@i...pl> wrote in message
    news:qek1bv4dd5rjgspa8k8vcfa3vakr9uekhe@4ax.com...

    > się do regulacji Visa International. Jako Bank wystawca karty Visa
    Electron
    > mamy obowiązek postępowania zgodnie z ustaleniami organizacji. Dodatkowo
    > sposób postępowania w takich przypadkach jest uregulowany przez wewnętrzne
    > procedury Banku i nie ma konieczności, aby była umieszczona w regulaminie
    > Banku.

    ROTFL, klienta nie wiaza zadne umowy zawierane miedzy bankiem a dostawcami
    uslug dla banku. Dla klienta nie maja rowniez zadnego znaczenia wewnetrzne
    procedury bankowe. Procedury maja chronic pracownikow banku przed
    popelnianiem bledow, frodami itd. Procedury bankowe, jak i pewne
    postanowienia umow bank<>uslugodawca moga wizac klienta tylko w przypadku
    gdy zostana jednoznacznie spracyzowane w umowie lub regulaminie [zwykle
    stanowiacym integralna czesc umowy].
    Mysle, ze zacytowana odpowiedz banku warto przekazac Urzedowi Ochrony
    Konkurencji i Konsumentow.

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1