eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - zwrot kasy na kart a regulamin VISARe: Inteligo - zwrot kasy na kart a regulamin VISA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: "Don " <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - zwrot kasy na kart a regulamin VISA
    Date: Thu, 1 May 2003 09:38:52 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <b8qpvc$m3e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <q...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: pi53.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1051781932 22638 172.20.26.231 (1 May 2003 09:38:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 May 2003 09:38:52 +0000 (UTC)
    X-User: domiss
    X-Forwarded-For: pi53.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Remote-IP: pi53.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:239159
    [ ukryj nagłówki ]

    Bank zobowiązany jest do stosowania
    > się do regulacji Visa International. Jako Bank wystawca karty Visa Electron
    > mamy obowiązek postępowania zgodnie z ustaleniami organizacji. Dodatkowo
    > sposób postępowania w takich przypadkach jest uregulowany przez wewnętrzne
    > procedury Banku i nie ma konieczności, aby była umieszczona w regulaminie
    > Banku.

    BZDURA. TAK JAK PISALI INNI, ONI SOBIE COŚ USTALILI A TY BADŹ MĄDRY...
    REGULAMINY WEWNĘTRZNE I REGULACJE VISY NIE MOGĄ BYĆ SPRZECZNE Z
    OBOWIĄZUJĄCYM PRAWEM(CYTOWANYM PRZEZ POPRZEDNIKA) ANI REGULAMINEM
    PRODUKTU.

    > Zgodnie z powyżej wymienionymi regulacjami, w momencie nastąpienia
    > transakcji uznania na kartę, która nie była poprzedzona transakcją
    > obciążeniową na tą samą kwotę, a więc transakcja uznaniowa nie jest
    > odwołaniem wcześniejszej transakcji,

    KOLEJNA BZDURA. TO, ŻE NIE JET TO TAKA SAMA KWOTA NIC NIE OZNACZA.
    WIEKSZOŚĆ ZWROTÓW NP. ZA BILETY LOTNICZE ZAWSZE UWZGLĘDNIA NP.JAKIEŚ
    PROWIZJE ZA ODWOŁANIE WIĘC KWOTA JEST ZAWSZE INNA.
    NIE MOŻNA BLOKOWAĆ KWOTY BO MOŻE PUNKT USŁUGOWO HANDLOWY SIĘ ROZMYŚLI.

    JA TEŻ PROPONUJĘ SKIEROWAĆ SPRAWĘ DO UOKiK.
    ZAŻĄDAJ ZMIANY POSTEPOWANIA BANKU. PO DRUGIE SRAWDŹ ILE DNI MAJĄ
    NA ODPOWIEDŹ I JEŻELI PRZEKROCZYLI CZAS TO POSKARŹ SIĘ RÓWNIEŻ
    NA TEN FAKT.

    Pozdr.



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1