  • Data: 2005-05-28 11:57:43
    Temat: Re: Intelligo i bankomat
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to sobota, 28 maja 2005 13:07, gdy Łukasz Cielecki napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Oooooo.... bardzo dziwne. Zaledwie tydzień tem robiłem zakupy w sklepie
    > http://sklep.elbox.com i płaciłem kartą Inteligo VE z Sercem. Przeszło
    > bez żadnych problemów. Na stronie Polcardu informacja na górze
    > ograniczałą się _tylko_ do niemożności płacenia kartami MAESTRO.
    >
    > Czym to wytłumaczyć?

    Nie wiem, ale nie spreparowałem tego, co jest tu:

    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/polcard.png

    może tylko przy doładowywaniu Dresiaka tak się dzieje?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)