eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInternetowe banki w Polsce - co dalej?Re: Internetowe banki w Polsce - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Internetowe banki w Polsce - co dalej?
    Date: Fri, 29 Dec 2006 23:30:34 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <en44vk$6rb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <e...@b...prochu>
    NNTP-Posting-Host: acik69.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1167431476 7019 83.10.34.69 (29 Dec 2006 22:31:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Dec 2006 22:31:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <e...@b...prochu>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:403678
    [ ukryj nagłówki ]

    Telly Savalas napisał(a):
    > Mianowicie chodzi mi o rozwój banków stricte internetowych (coś na wzór
    > mBanku) w naszym kraju w niedalekiej przyszłości. Czy w ogóle ich rozwój na
    > naszym bankowym rynku jest realny i co najważniejsze opłacalny? Czy w dobie
    > gdzie prawie każdy bank oferuje swoim klientom dostęp do swoich pieniędzy
    > przez sieć jest jeszcze miejsce na nowych graczy - graczy typowo wirtualnych
    > tj. bez placówek, wpłatomatów itp. gdzie wszelkie sprawy na linii bank -
    > klient załatwia się za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu bądź
    > też poczty tradycyjnej?

    Biorac pod uwage jakosc obslugi w mBanku to raczej takie cos nie ma
    sensu, bo kazdy bedzie uciekal jak tylko sie da przy pierwszym
    powazniejszym problemie. Ja mialem dwa, jeden wyjasnil sie po 3
    miesiacach (2 reklamacje, w tym jedna reklamacja od reklamacji!), a
    drugi zostal rozstrzygniety calkowicie na moja niekorzysc i tez musialem
    sie dochodzic zwrotu pieniedzy za ZLE wystawione zaswiadczenie.
    Normalnie takie cos w kazdym normalnym banku da sie zalatwic w placowce
    od reki, ale nie w mBanku, gdzie musi to trwac bardzo dlugo. No coz, to
    ja juz wole placic co miesiac i miec przynajmniej pewnosc, ze moge sie
    udac do placowki i porozmawiac z zywym pracownikiem, a nie konsultantem
    robotem, z ktorym nic nie zalatwie.

    Wlasnie wysylam wypowiedzenie KK do mBanku. Karta mi sie konczy w lipcu,
    wiec mam nadzieje, ze uda mi (a w zasadzie to bankowi) sie wyrobic z
    zamknieciem karty, nim ta sie odnowi na kolejny rok.

    Rachunki tez bym zamknal, ale ze sa za 0zl to je bede trzymal, bo co mi
    szkodzi.


    --
    pozdrawiam
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1