  • Data: 2006-12-29 22:30:34
    Temat: Re: Internetowe banki w Polsce - co dalej?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Telly Savalas napisał(a):
    > Mianowicie chodzi mi o rozwój banków stricte internetowych (coś na wzór
    > mBanku) w naszym kraju w niedalekiej przyszłości. Czy w ogóle ich rozwój na
    > naszym bankowym rynku jest realny i co najważniejsze opłacalny? Czy w dobie
    > gdzie prawie każdy bank oferuje swoim klientom dostęp do swoich pieniędzy
    > przez sieć jest jeszcze miejsce na nowych graczy - graczy typowo wirtualnych
    > tj. bez placówek, wpłatomatów itp. gdzie wszelkie sprawy na linii bank -
    > klient załatwia się za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonu bądź
    > też poczty tradycyjnej?

    Biorac pod uwage jakosc obslugi w mBanku to raczej takie cos nie ma
    sensu, bo kazdy bedzie uciekal jak tylko sie da przy pierwszym
    powazniejszym problemie. Ja mialem dwa, jeden wyjasnil sie po 3
    miesiacach (2 reklamacje, w tym jedna reklamacja od reklamacji!), a
    drugi zostal rozstrzygniety calkowicie na moja niekorzysc i tez musialem
    sie dochodzic zwrotu pieniedzy za ZLE wystawione zaswiadczenie.
    Normalnie takie cos w kazdym normalnym banku da sie zalatwic w placowce
    od reki, ale nie w mBanku, gdzie musi to trwac bardzo dlugo. No coz, to
    ja juz wole placic co miesiac i miec przynajmniej pewnosc, ze moge sie
    udac do placowki i porozmawiac z zywym pracownikiem, a nie konsultantem
    robotem, z ktorym nic nie zalatwie.

    Wlasnie wysylam wypowiedzenie KK do mBanku. Karta mi sie konczy w lipcu,
    wiec mam nadzieje, ze uda mi (a w zasadzie to bankowi) sie wyrobic z
    zamknieciem karty, nim ta sie odnowi na kolejny rok.

    Rachunki tez bym zamknal, ale ze sa za 0zl to je bede trzymal, bo co mi
    szkodzi.

    --
    pozdrawiam
    Mithos