    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inwestycja w jeden czy więcej funduszy
    Date: Wed, 04 Apr 2007 11:48:09 +0200

    RobertS wrote:

    > indeksy na giełdzie znowu "szczytują" więc lepiej nie pakować całej kasy w
    > FA,
    > najlepiej podzielić, jeżeli kwota to ok. 120k to połowa w AIG FSW, 1/4 w
    > AIG FA (oba w ramach parasola), a resztę do Legg Mason lub/i DWS Akcji Plus

    W SFI mbanku w "FUNDUSZE HYBRYDOWE" mam coś takiego: AIG FIO STAB.
    WZROST i AIG SUBF STAB.WZRST. w "FUNDUSZE AKCJI" to samo czyli AIG FIO
    AKCJI i AIG SUBF AKCJI. Tak dla potomnych i dla pewności parasol to te z
    SUBF w nazwie co wydaje się logiczne a nie mam czasu przekopywać się
    przez prospekt w pdf.

    > wybierając fundusz nie kierujcie się tylko historyczną stopą zwrotu - to
    > dość złudne, proponuję spojrzec na inne parametry takie jak odchylenie
    > standardowe lub wskaźnik Sharpe'a

    No ja jeszcze nie za bardzo ogarniam na bieżąco co i jak ale w wolnych
    chwilach się dokształcam ile mogę. Swoje próby właśnie rozpocząłem od
    Legg M i Skarbca no i jak narazie jest nieźle.

    > a pośrednikom itp. dziękujemy, oni proponują PSO, z których nie opłaca się
    > wycofać kasy przez X lat - to inwestycja dla długodystansowców, mBank/Multi
    > z SFI to wedlug mnie optymalne rozwiazanie

    No jak będę miał chwilę to zajdę do DB bo dzisiaj albo jutro będe koło
    niego przechodził i tak z ciekawości się podpytam bo na www nie wszystko
    jest dla mnie jasne.
    Dziękuje za cenne uwagi.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski