  • Data: 2004-12-22 14:47:03
    Temat: Re: Izabela Mościcka odchodzi z Kredyt Banku
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak poinformowała Izabela Mościcka, z końcem roku, po prawie 4 latach
    > pracy, kończy swoją misję w Kredyt Banku. W liście skierowanym do prasy
    > rzeczniczka prasowa Banku nie wyjaśniła przyczyn odejścia, ani swoich
    > przyszłych planów zawodowych.

    Z całym szacunkiem dla Ciebie i Pani Izabeli, ale mam wątpliwości, czy to jest
    akurat news na pl.biznes.banki. Może bardziej na pl.biznes.pr. Bo podejrzewam,
    że 99% czytelników nie miała pojęcia, że rzecznikiem KB jest właśnie ta Pani.

    No dobra, czepliwy jestem :-)
    Z okazji zbliżających się Świąt wybaczam to wzajemne piarowskie picie z
    dziubków.
    Nie dziękuj Amra...

    Jacek