  • Data: 2011-03-28 08:50:18
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:impgsb$rh1$1@usenet.news.interia.pl...

    > I nie denerwuje cię, że nie jesteś pewien kto mówi prawdę, i pomimo tego
    > tak naprawdę nikt nie jak to jest z tym CO2,to kasa kasa za owe limity
    > płynie jednak szerokim strumieniem tam gdzie trzeba ?.

    kto mówi prawdę...cięzko będzie jak z ofe, tu też lobby jest niesamowcie
    silne, tez chodzi o miliardy

    ale... może dojdziemy kto na tym zarobi

    otóż teoretycznie wielki koncern energetyczny poniesie ogromne koszty, tak
    by się wydawało na chłopski rozum

    równocześnie na swojej www zamieszcza takie sprawy

    "podpis dla klimatu"
    http://www.eventspace.pl/knowhow/Vattenfall%3A-zatrz
    ymaj-zmiany-klimatu,27_p_2_

    o poważnym zagrożeniu, które może "całkowicie zniszczyć naszą planetę"
    http://www.vattenfall.pl/zmianaklimatu/

    podrążymy źródełka, cdn.