  • Data: 2011-03-28 10:34:37
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wywzóz śmieci i zrzut ścieków - nie wiem co Ci tu mam tłumaczyć
    > podatek - to podatek, co mam wyjaśnić
    > za wodę? jak sobie nabierzesz kubłem zw swojej studni to nie płacisz, jak
    > korzystasz z czyjejś pompy - płacisz, co w tym dziwnego
    > za surowce? ale co za surowce?
    >
    > natomiast uzasadnienie szkodliwości pierwszej wymienionej kwestii jest
    > mocno wąpliwe, a wiele naukowych materiałów wskazuje, że kłamliwe

    Nie zależnie od tłumaczenia, które dla jednych jest bardziej głupkowate, a
    dla innych mniej, ja nie widzę żadnej różnicy miedzy pobieraniem opłat za
    zrzut ścieków, a emisją CO2. No chyba, że znów będziemy się zastanawiać na
    kolorem piany jaką bijemy i czy szlaczek jest taki jak powinien być i w
    należytym miejscu. Opłaty za zanieczyszczanie środowiska są powszechne w tej
    części świata, jak również opłaty za dostęp do surowców. Żeby kopać piach
    trzeba opłacić licencje, za zrzut solanki z kopalni trzeba zapłacić. Co jest
    nadzwyczajnego w opłatach za emisję CO2? Uzasadnienie?