  • Data: 2011-03-28 11:58:23
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    "prawdziwi

> [...]

    > racje prawdziwym ideowym komunistom nie chodzi o pieniądze ... oni nas

    > niewolą dla zasady ...

    > i podam przykład , pamiętam jak ni z gruchy ni z pietruchy  KLD dla

    > "naszego dobra" wprowadziło przymus zagłówków w samochodach, a na

    > granicy stały tiry pełne zagłówków. I tak jest ciągle pod przykrywką

    > jakiejś mniej lub bardziej bzdurnej idei nasz wolności są ograniczane, a

    > przy okazji ktoś z tego ciągnie niezłą kasę. I ja nie mam nic przeciwko

    > sprzedawcom zagłówków ... jestem przeciwko przymusowi ich używania !!!
    Najgorsze jest, to że lata doświadczeń niczego ludzi nie uczą i ciągle wynurzają
    się osobnicy pozbawieni elementarnej wyobraźni. Powyższy przykład jest tego
    dowodem. Być może ustawodawca po prostu chciał chronić interesy przyszłego
    Twojego pasażera ewentualnie współużytkownika, któremu z Twojej chęci obrony
    praw wolnościowych upierdzieliło by łeb, a kosztami obarczyłbyś społeczeństwo.
    Przy czym sam wyłbyś donośnym głosem nie wiedziałem, nie przewidziałem. Wyjedź
    na księżyc i tam ciesz się całkowitą wolnością, a nie tutaj rób ludziom wodę z
    mózgu. KLD to akurat przykład na ludzi, którzy mówią co innego, a robią co
    innego. Jestem przekonany, że gdybyś jakimś cudem dorwał się do władzy byłoby
    tak samo, a to jest dopiero zamach na moją wolność.