  • Data: 2011-03-28 13:17:11
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > zapłacił z

    > Za wszystko powinien zapłacić sprawca wypadku albo jego ubezpieczyciel,

    > jeśli sprawca wykupił u niego OC. Ponadto drugim źródłem

    > finansowania powinien być ubezpieczyciel ofiary, która jako osoba

    > odpowiedzialna wykupiła polisę od następstw nieszczęśliwych wypadków.

    To jest Twoja wolność??? Wyceniasz moje życie, czy szczęście moich dzieci na
    250000 EURO??? W imię Twojego widzi mi się??? Już się wkładasz w więzienie
    ubezpieczeń, to o czym chcesz dyskutować!!!

    > zdaje

    > To Twoje lewackie marzenia, aby inni płacili za to, że ktoś sobie

    > z czegoś nie zdaje sprawy.

    Nie, po prostu nie życzę sobie aby jakiś imbecyl narażał kogokolwiek w imię
    swojego widzi mi się. A ja będę za to płacił choćby poprzez zwiększoną składkę
    ubezpieczeniową. Jak byś nie wiedział, to ubezpieczenia to raczej lewicowy
    wymysł pro społeczny.

    > mający w

    > najgłębsza

    > Bredzisz chłopie. Właśnie Ty stajesz się alfą i omegą.  To Ty chcesz

    > za innych decydować, co jest dla nich dobre.

    > Dla mnie Twoje poglądy są obrzydliwe. Nie lubię Cię.

    A siebie??? Nie, nie chcę decydować, ale ufam, że większość ma znacznie większą
    wiedzę ode mnie i że wspólny organizm zdrowy potrafi więcej niż pojedyncza
    jednostka, dlatego ja nie lubię wichrzycieli, tak tych którzy bezrozumnie
    rozp... PRL tak i teraz zamiast dążyć do szukania we wszystkim dobra, w
    interesie wspólnym uprawiają własne interesiki nie licząc się z innymi.