  • Data: 2011-03-28 12:54:09
    Temat: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@v...pl napisał(a):

    > Acha, rozumiem, że za rechabilitację, rentę, utratę zdolności wytwórczych,
    > utratę zdolności wykonywania obowiązków wobec potomstwa etc. on by
    zapłacił z
    > własnej kieszeni.

    Za wszystko powinien zapłacić sprawca wypadku albo jego ubezpieczyciel,
    jeśli sprawca wykupił u niego OC. Ponadto drugim źródłem
    finansowania powinien być ubezpieczyciel ofiary, która jako osoba
    odpowiedzialna wykupiła polisę od następstw nieszczęśliwych wypadków.

    > A co z pasażerem, któremu brakuje wiedzy na ten temat, lub po prostu nie
    zdaje
    > sobie sprawy z zagrożenia???

    To Twoje lewackie marzenia, aby inni płacili za to, że ktoś sobie
    z czegoś nie zdaje sprawy.

    > Następna bzdura. Twoja idea, to samolubek żyjący na bezludnej wyspie,
    mający w
    > głębokim poważaniu resztę społeczeństwa, a to niestety jest chyba
    najgłębsza
    > odmiana niewolnictwa. Jesteś niewolnikiem samego siebie i utopijnej wizji
    > świata. A ja nie nienawidzę wolności, tylko rozumiem, że nie jestem alfą i
    > omegą, a na dodatek żyję w społeczeństwie, któremu w żaden sposób nie chcę
    > zaszkodzić.

    Bredzisz chłopie. Właśnie Ty stajesz się alfą i omegą. To Ty chcesz
    za innych decydować, co jest dla nich dobre.
    Dla mnie Twoje poglądy są obrzydliwe. Nie lubię Cię.

    pozdr.
    sys29