    From: root <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: J.K.Mikke nie do zdarcia ?
    Date: Thu, 31 Mar 2011 03:31:47 -0700 (PDT)
    <imppm5$j3u$1@news.onet.pl> <impr22$ktm$1@inews.gazeta.pl>
    <imukal$3cf$1@news.onet.pl> <imulur$a7k$1@inews.gazeta.pl>
    <srzrr02jx1hy$.1b2zg7xgu62oi.dlg@40tude.net>
    <imvcg4$omh$1@inews.gazeta.pl> <u...@4...net>
    <imvnbm$pr$1@inews.gazeta.pl> <b...@4...net>
    <imvrdt$erd$1@inews.gazeta.pl>
    <1lg8vrbo8m6uo$.h7txm768f8tx.dlg@40tude.net>
    <imvv16$s14$1@inews.gazeta.pl>
    <qnqwcclxnkzy.dl8vr9xg0qps$.dlg@40tude.net>
    <in06lv$pu4$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@s...googlegroups.com>
    <in1ekc$6em$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@c...googlegroups.com>
    <in1j1p$js7$1@inews.gazeta.pl>

    On 31 Mar, 11:55, totus <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > większości. Często te poglądy wiszą w powietrzu czyli nie są na niczym
    > oparte poza przekonaniem lub niezweryfikowana opinią innych. Ludziom nie
    > chce się myśleć. Tak jest i już. Przyjmuję to do wiadomości i tyle. Historia
    > ludzkości to jest historia wykorzystywania jednych grup ludzi przez inne
    > grupy ludzi. Ja nie chce być wykorzystywany i wolność mi to zapewnia.

    > I na koniec nauczasz. Ty wiesz jak zrobić żeby świat był piękny zdrowy i
    > bogaty. Takich mądrusiów którzy wiedzą lepiej i co mam robić mam po grdykę.- Ukryj

    1. Nie moge rozmawiac nt. panstwa, z kimś kto najpierw krytykuje
    przyjety tu i teraz sposob "zarzadzania" podatkami, potem twierdzi ze
    wlasciwie to ustrój tego panstwa mu pasuje a w koncu stwierdza ze nie
    inetersuje go ono w ogole bo on nie zgadza się z wiekszoscią.
    2. Zarzucasz mi "nauczanie" a jednoczesnie sam stawiasz sie ponad
    wiekszosc ludzi, ktorych uważasz za intelekualnie leniwych (" Ludziom
    nie
    chce się myśleć").
    3. Uwazasz armię za konieczność a jednoczesnie piszesz "Gdybyś
    zachował swoja dobrą wole przy sobie to byś miał wybór czy iść do
    armii czy nie".
    4. Mieszasz pojecia Sejm-urzednik: "dlaczego trzeba przechowywać
    paragony przez 5 lat mimo, ze po roku są nieczytelne? Bo urzędnik z
    min fin tak chce."
    To Sejm wybrany przez Ciebie jest na tyle leniwy i bezmyslny, że
    przyklepał głupi pomysł urzednika. Odbierz urzednikowi inicjatywe
    ustawodawczą a zamiast 400 anonimowych posłow wytypuj 30 ktorych
    wszyscy beda dobrze znali. Moze wtedy bedzie latwiej przygladac sie
    ich "pracy".

    Owszem jako ćwiczenie mózgowia nasza rozmowa ma sens, ale w ten sposób
    nic nie zdziałamy ani Ty ani ja. Ty nie jestes zainteresowany w
    naprawianiu czegokolwiek, ja nie jestem zainteresowany w likwidacji
    osiągnięć cywilizacyjnych i przejsciu na system miłosierdzia. Ani Ty
    ani ja nie mamy dowodow, na poparcie swoich pogladów.
    Oboje mamy dobra wole ale nie dogadamy sie nigdy (to przesłanka, za
    tym że system miłosierdzia ma jednak rysy ;)