  • Data: 2010-06-21 14:51:56
    Temat: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sorden wrote:

    > To wszystko jest w kolko walkowane przez UPR i JKM. Tylko co z tego, skoro
    > rezimowe telewizje pokazuja to pod przymusem raz na 4 lata ?

    Do mnie żaden woluntariusz nie przyszedł z informacją, że się zadłużam ponad
    miarę. Przed domem nie ma też reżimowych bojówek telewizyjnych, które by
    zabroniły takiej akcji. Nie dostałem ulotki na ulicy nie widziałem plakatu.
    Nic. Tylko biadolenie, że barany są wokoło. To jest właśnie folklor. 2-3% to
    jest folklor.