  • Data: 2010-06-21 20:24:50
    Temat: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Jun 2010 16:48:07 +0200, sorden <s...@s...com> wrote:

    >Tak z glupia franc, masz swiadomosc ze potrzeby zus po wprowadzeniu programu
    >JKM zaczelyby malec ?

    Czy twoją odpowiedź mam rozumieć jako "nie, nie wiem, o jakich
    pieniądzach mówimy"? Możesz się śmiało przyznać, nic ci nie grozi.

    Anyway, odpowiadając na twoje pytanie będące ucieczką od odpowiedzi na
    moje pytanie: nie, nie mam tej świadomości. Opisz proszę trochę
    dokładniej, nie zapominając o tym, że w drodze do Korwinowego raju w
    dalszym ciągu co miesiąc każdy emeryt będzie oczekiwał pieniędzy na
    koncie.

    >Co do prywayzacji, naprawde sadzisz, ze to co zrobila Po to maks mozliwosci
    >w tym zakresie ?

    Oczywiście, że nie, to niezwykle dupowaty rząd, zresztą nie tylko w
    dziedzinie prywatyzacji. W takim razie kolejne pytanie pomocnicze: czy
    wiesz, ile wyniosły rekordowe przychody polskiego budżetu z
    prywatyzacji? O ile poprawi ten wynik wymarzony rząd kanclerza Korwina
    (względnie kanclerza korwinisty), w jaki sposób to zrobi i dlaczego mu
    to się uda?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com