  • Data: 2010-06-24 11:40:07
    Temat: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy Ty naprawdę nie rozumiesz, że komplikacja systemu odliczeniami
    > zmusza do zatrudnienia dodatkowych ludzi do jego obsługi? Ludzi, którzy
    > mogliby tworzyć PKB.

    a wypelniasz tego pita Ty czy urzad skarbowy? bo jak Ty to gdzie tu
    widziasz zatrudnienie dodatkowych ludzi do jego obslugi?

    > I potem te opłacone z budżetu stypendia fundują PKB w Anglii?

    i to jest powod zeby uderzyc w ludzi ktorzy tu chca studiowac i tu byc
    odpowiedzialnym za budowanie pkb?

    tak Cie boli to ze Polacy sa cenieni na zachodzie?

    to tez powod by udupic tych zdolnych, a tych slabszych (finansowo) zgniesc??

    przyjdzie walec i wyrowna...

    pozdraiwam
    SlawcioD

    ps. wiesz moze co sie dzieje pozniej z tymi zarobionymi za granica
    pieniedzmi? z posrod moich znajomiych nie znam nikogo kto nie posyla tu
    do polski pieniedzy, kto nie kupuje tu miszkania lub nie buduje domu,
    czy inwestuje pieniadze bezposrednio (wlasny biznes) lub posrednio (gielda).