    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: JKR: 70 mld zl transfer do Polski
    Date: Fri, 15 May 2009 14:50:11 +0100

    XXL wrote:
    > fatso <f...@n...com> napisał(a):
    >
    > 70 mld zl to moim zdaniem, niezla gorka szmalu. Korwin Mikke twierdzi ze ta
    > gorka przesunela sie w kierunku Polski od czasu wstapienia do EU za
    > sprawa polskich emigrantow i ze to co jedynie wierzcholek gory lodowej.
    >
    > J.K.Mikke i pozostali publicyści z UPR powinni się zdecydować, czy Polska jest
    > płatnikiem netto (jak cały czas twierdzili) czy też bilans naszej obecności
    > w UE od 2004r. jest zdecydowanie dodatni.
    > Chociaż te 70 mld zł (to oczywiście bardzo przybliżona kwota) należy do
    > korzyści pośrednich ale idących w ogromne kwoty.
> [...]
    ja mysle, ze te ogromne transfery pieniezne sa trudne do oceny ale w
    skali macro mozna sie przygladac
    naszej poczciwej zlotowce. Czy to nie Pawlak i Skrzypek nie przypadkiem
    twierdzili, ze beda interweniowac
    w obronie SLABEJ zlotowki? Jakos im to nie wychodzi bo rynek wie swoje.
    Szczury pierwsze uciekaja
    z tonacego okretu ale cos widze, ze sie zadomowily w loszkach Skarbu
    Panstwa i jest im tam dobrze.
    Oby tak dalej. Moze wreszcie kazdy zarabiajacy Polak pojedzie sobie
    latem na wakacje zagraniczne po slonce,
    jak to ja juz za tydzien sam zrobie. Bede w Hiszpanii a potem u siebie w
    mom palazzo nieopodal Montpellier.
    Cienko ze szmalem bo funt slaby ale mam nadzieje ze moja Mondrusia
    troche tych mocnych zlotowek ze soba
    przywiezie i mnie jakos dozywi.

    fatso