  • Data: 2011-10-11 09:38:35
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: " XXL" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To są fakty, tu ironia nie jest wcale potrzebna.
    Z dawnego PIS-u, który rozpoczął w 2005r. swoje wiekopomne dzieło czyli budowę
    tzw. IV RP zostały już dosłownie resztki.
    Prawie wszyscy co bardziej umiarkowani i sensowni politycy już opuścili tą
    partię, która tak naprawdę jest sektą polityczna skupioną wokół prezesa.

    O jakiej zdolności koalicyjnej PIS kolega pisze ?
    Pytam ponownie: kto oprócz o.Rydzyka i kiboli jest potencjalnym koalicjantem ?