  • Data: 2011-10-18 19:51:02
    Temat: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Od: " kc" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Tzreba przyznać że doradcy Palikota odnoszą sukces za sukcesem .....
    >
    > Fundamentalne pytanie
    > http://prawica.net/video/27436

    Tymochowicz to naprawdę zjawisko. Facet od nauczania polityków jak składać
    dłonie w kształt pipki (ubolewam, że m. in. Hofman na to się złapał),
    podczepia się pod każdą formację, która z niebytu rozbłyskuje na chwilę jak
    supernowa, przypisuje sobie sprawstwo tego rozbłysku i dorabia do tego
    filozoficzne teorie, np. tu:

    http://fiatowiec.nowyekran.pl/post/30400,piotr-tymoc
    howicz-w-jaskini-platona

    Kurna, czy ten naród całkiem zdurniał.
    Jestem profesjonalistą w swojej dziedzinie i nie jest mi obojętne, panie
    specjalisto od wizerunku, dla kogo pracuję. Wierzę w Boga i wiem, że dużo
    mądrzejsi od pana, specjalisto, wierzą jeszcze mocniej niż ja. Głosowałem na
    PiS i nie jestem debilem w przeciwieństwie do pana, panie specjalisto.

    kc

    PS. Endriu, te żale to nie do ciebie, chyba rozumiesz :)