  • Data: 2009-05-11 10:56:24
    Temat: Re: 'Jaja' w POLBANKU
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 May 2009 12:32:07 +0200, ... napisał(a):

    > a co za różnica gdzie ;-) ....................pamiętam czasy NBP,PKO
    > ........ jak można było przyjść z walizka i wziąć do niej kilka milionów ;-)

    No kwota 15k od której trzeba awizować za duża nie jest. Widocznie uznają,
    że nie ma sensu trzymać dużych kwot w oddzialikach. Ich prawo.

    > Troszeczke 'mędrkujesz' ;-) .............. a jak zakładałem to nie miałem
    > tyle kasy dopiero później "narosło" !!!

    A jaka to różnica? Teraz płaczesz straszliwie, namawiasz do wynoszenia się
    z banku. Było te 5 stron przy zakładaniu przeczytać. Już widzę podniesiony
    krzyk jakby ci ktoś wyczyścił konto sklonowaną kartą bez limitów.

    --
    Kojer