eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak Getin Bank ma klienta w odbycieRe: Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-s
    po-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "kowtow" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <f...@g...com>
    Subject: Re: Jak Getin Bank ma klienta w odbycie
    Date: Wed, 21 Nov 2012 09:07:59 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 7
    Message-ID: <50ac8bd3$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.73.60
    X-Trace: 1353485267 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1310 79.191.73.60:12423
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:583025
    [ ukryj nagłówki ]


    Co mogę zrobić dalej, do kogo się zwrócić?

    zadac zwrotu pieniedzy Bo skoro nie ma odpowiedzi po takim czasie Tzn ze
    reklamacja zostala rozpatrzona na korzysc klienta


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1