  • Data: 2010-02-04 21:28:28
    Temat: Re: Jak Honkong w dol
    Od: Gonzo <g...@n...nn> szukaj wiadomości tego autora

    a...@v...pl wrote:

    > Możesz wytłumaczyć dlaczego tak bardzo zależy Ci na przekonaniu innych, że at
    > działa? Prawdę mówiąc jakiekolwiek rozmawianie o giełdzie może odbywać się tylko
    > wg AT. Co to w ogóle znaczy AT działa? Jak zapytam abyś pokazał jak AT działa to
    > zapewne odpowiesz abym się uczył to się dowiem, więc po co te jałowe wypowiedzi?
    > Ciekawe czy rozważałeś granie dokładnie przeciwko prognozom płynącym z AT.

    Nie zalezy mi na przekonywaniu, ale im mniej gowna bede musial
    przeczytac na grupie tym szybciej wezme sie za bardziej pozyteczne rzeczy.
    Rozwaz (juz kiedys pisalem, stare):
    O ile zmieni sie srednio przez miesiac kurs akcji jesli cena akcji dzisiaj:
    a) znajduje sie dzis ponad sma 20
    b) znajduje sie dzis ponizej sma 20

    Poprosze o wyniki przeciwnikow AT i plujacych na Dominika. Macie okazje
    sie wykazac.