  • Data: 2010-02-05 09:26:29
    Temat: Re: Jak Honkong w dol
    Od: TT <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to chyba taki mały test - DJ chce się dowiedzieć czy wiesz co to jest
    > oczekiwana skuteczność i czy potrafisz ją obliczyć.

    Posiadam wiedzę z zakresu szkoły podstawowej - umiem dodawać, odejmować
    mnożyć i dzielić.

    To powinno ci wystarczyć jako odpowiedź, jeśli nie wystarczy, to odsyłam
    do wcześniejszego posta Joachima.

    Na serio uważacie, to za wiedzę tajemną która pozwoli wam zarobić
    miliony? Haha, no chyba, że zarabia się na szkolonkach dla nastolatków.

    TT.